identita organizace
co děláme:
Identita organizace či “značka” není už dávno záležitostí komerční sféry. Značka nám pomáhá vytvořit most mezi organizací, službami, které nabízí, a cílovými klienty. Značkou tedy nemyslíme jen logo, jak by se mohlo na první pohled zdát – jde o celou škálu různých aspektů od hodnot, které organizace zastává, přes emoce, které chce v klientech vyvolat, až po styl komunikace, který chce užívat.
Budování identity organizace, neboli branding, je komplexní proces, který může být matoucí především pro ty, kdo se s ním setkají poprvé. Proto jsme tu my, abychom tvé organizaci pomohli s:
- vizí organizace (hodnoty, komunikace, styl, analýza možných příležitostí a výzev)
- “umístěním” (positioningem) značky (odlišení od konkurence, cílová skupina, analýza brandového archetypu)
- vizuální stránkou identity organizace (barvy, logo, fonty, grafika)
- komunikační stránkou (styl komunikace, psaní textů na web a sociální sítě)
co ti dáme (výstupy):
- manuál brandového archetypu a jak ho využít
- positioning a repositioning značky
- navržení loga, barevného schématu a fontů
- komplexní grafický manuál a školení k jeho zaučení
- komplexní komunikační manuál a školení k jeho zaučení