identita organizace

co děláme:

Identita organizace či “značka” není už dávno záležitostí komerční sféry. Značka nám pomáhá vytvořit most mezi organizací, službami, které nabízí, a cílovými klienty. Značkou tedy nemyslíme jen logo, jak by se mohlo na první pohled zdát – jde o celou škálu různých aspektů od hodnot, které organizace zastává, přes emoce, které chce v klientech vyvolat, až po styl komunikace, který chce užívat.

Budování identity organizace, neboli branding, je komplexní proces, který může být matoucí především pro ty, kdo se s ním setkají poprvé. Proto jsme tu my, abychom tvé organizaci pomohli s:

  • vizí organizace (hodnoty, komunikace, styl, analýza možných příležitostí a výzev)
  • “umístěním” (positioningem) značky (odlišení od konkurence, cílová skupina, analýza brandového archetypu)
  • vizuální stránkou identity organizace (barvy, logo, fonty, grafika)
  • komunikační stránkou (styl komunikace, psaní textů na web a sociální sítě)

co ti dáme (výstupy):

  • manuál brandového archetypu a jak ho využít
  • positioning a repositioning značky
  • navržení loga, barevného schématu a fontů
  • komplexní grafický manuál a školení k jeho zaučení
  • komplexní komunikační manuál a školení k jeho zaučení

kdo na tom pracuje: